reklama

Take rymy

Ta to novotne veci, co prave teraz ma napadli. Ale pozor! Ma to velmi skryty zmysel aj ked zdanlivo je to mimo;0]

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Preco je to tak,
ze kazdy mrak 
je tak i tak,
namoceny pod oblak? # preco su moje myslienky haluzne?
Sa zda, ze ftak, # ftak = kazdy clovek
je to tak,
ma ten mak, # mak = drogy a ine...
co dava zrak... # drogy otvaraju okna poznania

Mozes si byt isty,
co su to tie drizdy, # a su to blbosti
ze ma kazdy isti, # ze je to v pohode
jak som v tom listi, # ked som pod vplyvom
davam hlisty # pisem slova
na listy... # do basne
Zujem pralinky... # a pritom zeram
Je to tak!
To je teda mak!!! # to je ale matros :)

Marián Bottcher

Marián Bottcher

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Clovek Homo-Sappiens, student, muz, slovak, Zoznam autorových rubrík:  basnehaluzenazoryfaktySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu